Кошница  (0)

Рекламации

Рекламации

Когато пазарувате при нас
можете да бъдете сигурни, че ще получите
100% оригинален продукт
с приложените към него етикети.


Всеки продукт от нашия сайт има
двугодишна гаранция.
Това важи за всичките ни артикули,
включително и за тези, които
са закупени по време на промоция.

Рекламации

ИЗТЕГЛЕТЕ ФОРМУЛЯРА ЗА РЕКЛАМАЦИЯ ОТ ТУК

Бихме искали да вземем под внимание всяка рекламация, но за съжаление в някои случаи това е невъзможно. Необходимо е да имаме реални доказателства, че дефектът е възникнал по вина на производителя. Затова направете правилна оценка на продукта, за да бъдете сигурни, че възникналите дефекти не са били причинени от неправилна употреба или поддръжка.

Помнете, че нямате основание за рекламация при:

  • естествено износване на продукта;
  • механична повреда;
  • грешен подбор на размера;
  • след самостоятелно нанесени поправки;
  • липса или неправилна поддръжка;
  • външни фактори - нaпр. деформации и разлепване възникнали при сушене на обувките до печки и радиатори;
  • механично пране на обувките;
  • промени в структурата/цвета на кожата, зависещи от естеството ѝ;
  • обезцветяване/изпускане на боя от обувки с хастар, боядисан с естествени оцветители.

Желаете да подадете рекламация? Нищо трудно! Ще Ви опишем как да го направите бързо и лесно.

Можете да се възползвате от двугодишната гаранция, която предлагаме, като ни изпратите имейл със снимки на продукта и проявения дефект. Към тях трябва да приложите и попълнен формуляр за рекламация, който ще ни позволи да разгледаме рекламацията Ви, без да се налага да изпращате артикула обратно. Това са стъпките, които трябва да следвате:

  1. Изпратете ни снимки на дефектния или повреден продукт заедно с попълнен формуляр за рекламация (можете да го свалите от тук) на имейл адрес: reklamatsii@obuvki.bg
  2. След като колегите от отдел „Рекламации“ разгледат жалбата Ви, ще Ви информираме какви са възможните решения. Ще получите отговор (положителен или отрицателен) по имейл, а ако е необходимо, ще Ви помолим да ни изпратите продукта обратно, за да може по-обстойно да се разгледа рекламацията.
  3. При одобрена рекламация можем да Ви предложим: частично възстановяване (в този случай можете да си запазите продукта), пълно възстановяване (изисква се да изпратите обратно дефектния артикул, за да Ви възстановим сумата, която сте заплатили за него, след като го получим), ремонт, а в някои случаи – замяна на нов продукт от същия модел.
  4. Ако снимките се окажат недостатъчни за разглеждане на рекламацията, предстои пълно възстановяване на сумата, ремонт или подмяна на дефектния продукт с нов, ще Ви помолим да върнете продукта със съответния формуляр на следния адрес:

    ПОЛУЧАТЕЛ: Офис на СПИДИ 2 (обслужване на клиенти) за магазин
    obuvki.bg:
    Телефон за връзка с нас: 052/953-169
    ул. Абагар
    База Сомат
    София, 1000

Имате възможност на безплатно връщане с куриерска фирма „Спиди“. Ако желаете да направите заявка за куриер на посочен от Вас адрес, трябва да се свържете със "Спиди". Можете да изпратите пратката и от техен офис, както Ви е по-удобно.

Срокът за разглеждане на рекламациите е до 30 дни.

Ще получите уведомителен имейл, когато рекламацията Ви бъде обработена.

Нагоре
«
»