Гаранция

РЕКЛАМАЦИИ

РЕКЛАМАЦИИ

Всички продукти, които предлагаме са оригинални и имат двугодишна гаранция. В случай на проявен дефект по време на употреба на продуктите, можете да подадете рекламация.

Как да заявите рекламация?

  1. Почистете продукта;
  2. Разпечатайте формуляр за рекламация и го попълнете;

    ИЗТЕГЛЕТЕ ФОРМУЛЯРА ЗА РЕКЛАМАЦИЯ ОТ ТУК

  3. Опаковайте артикула и формуляра за рекламация в кашон;
  4. Изпратете пратката на следния адрес:
  5. Получател: офис на СПИДИ 2 (обслужване на клиенти) - за obuvki.bg
    Телефон за връзка: 052/953-169
    гр. София 1000
    ул. Абагар, База Сомат

  6. Ако желаете да изпратите безплатно продукт, можете да посетите най-близкия офис на „Спиди“ или да заявите куриер на „Спиди“ да Ви посети на посочен адрес. Необходимо е само да кажете, че пратката, която връщате е за obuvki.bg. Връщането на пратки с всички останали куриерски фирми е за Ваша сметка!
  7. Ако връщате няколко артикула от една поръчка за рекламация, можете да ги изпратите в обща пратка. Когато продуктите са от различни поръчки, изпратете всеки един от тях като отделна пратка, със съответния формуляр за рекламация.
  8. Срокът за разглеждане на подадена рекламация е 30 дни. Ще получите уведомителен имейл, когато рекламацията Ви бъде обработена.
  9. При връщането на всяка пратка получавате документ от куриерската фирма с номер на товарителница. С него можете да проследявате пратката си до изпращането ѝ към Полша. Тук можете да я проследите, когато е върната със Спиди: https://www.speedy.bg/bg/track-shipment
Нагоре
«
»