Можете да върнете продукт в рамките на 100 дни, считано от момента на получаване на поръчката. Не предлагаме директна замяна.
1
Попълнете формуляра за връщане, който сме приложили към пратката Ви. Ако не откривате формуляра, можете да го свалите от тук.
2
Можете също да влезете във Вашия профил на obuvki.bg и да заявите онлайн връщане. Въведете данните си, посочете продуктите за връщане, след което изберете съответния номер от списъка с причините за връщане. Онлайн заявката за връщане към нашия сайт не е автоматична заявка за куриер!
Go to the "Make return" tab in My Account if you have placed your order as logged in user.
3
Опаковайте стабилно продуктите за връщане в картонена кутия и приложете попълнения формуляр за връщане.
Не забравяйте, че върнатите продукти трябва да са в оригиналните им опаковки и с приложените към тях етикети и аксесоари. Те не бива да са употребявани или да са с нарушен търговски вид.
Можете да се възползвате от безплатно връщане с куриерска фирма “Спиди” като се свържете с тях и си направите заявка за куриер на посочен от Вас адрес или изпратите продуктите директно от който и да е техен офис. Имайте предвид, че връщането с всички останали куриерски фирми е за Ваша сметка.
Адресът, до който се изпращат всички наши пратки е следният:
ПОЛУЧАТЕЛ: за магазин obuvki.bg
до адрес: бул. България № 310
Русе, 7000
В случай че връщате няколко продукта от една поръчка, можете да ги изпратите в обща пратка. Ако продуктите обаче са от различни поръчки, изпратете всеки от тях като отделна пратка, със съответния за нея документ за връщане.
Получавате товарителница, с която можете в сайта на куриерската фирма да видите кога артикулите са предадени на наш служител в град Русе.
Продуктите се проверяват в отдела ни за върнати пратки в Полша. След като процесът приключи, ще получите съобщение на посочения в поръчката имейл адрес, както и корекция на фактурата.
Възстановяване на сума - получавате сумата, която сте заплатили за артикулите (без транспортните разходи, ако има начислени такива) в рамките на 14 дни от датата на изпращане на върнатата пратка от Русе към Полша. В извънредни случаи този срок може да бъде удължен, при възникване на проблем с банковите данни.
Сумата се възстановява по следните начини:
Свържете се с нас директно чрез чата. Виртуалният консултант знае отговорите на повечето въпроси и е винаги на разположение.