Кошница  (0)

Връщане на продукти

Можете да върнете продукт в рамките на 100 дни, считано от момента на получаване на поръчката. Не предлагаме директна замяна.

Как можете да върнете продукти?

1

Попълнете формуляра за връщане, който сме приложили към пратката Ви. Ако не откривате формуляра, можете да го свалите от тук.

2

Можете също да влезете във Вашия профил на obuvki.bg и да заявите онлайн връщане. Въведете данните си, посочете продуктите за връщане, след което изберете съответния номер от списъка с причините за връщане. Онлайн заявката за връщане към нашия сайт не е автоматична заявка за куриер!

Заявете връщане

Go to the "Make return" tab in My Account if you have placed your order as logged in user.

Поръчката е направена през профил

Поръчката е направена като гост

3

Опаковайте стабилно продуктите за връщане в картонена кутия и приложете попълнения формуляр за връщане.

Не забравяйте, че върнатите продукти трябва да са в оригиналните им опаковки и с приложените към тях етикети и аксесоари. Те не бива да са употребявани или да са с нарушен търговски вид.

Можете да се възползвате от безплатно връщане с куриерска фирма “Спиди” като се свържете с тях и си направите заявка за куриер на посочен от Вас адрес или изпратите продуктите директно от който и да е техен офис. Имайте предвид, че връщането с всички останали куриерски фирми е за Ваша сметка.

Адресът, до който се изпращат всички наши пратки е следният:

ПОЛУЧАТЕЛ: за магазин obuvki.bg
до адрес: бул. България № 310
Русе, 7000

В случай че връщате няколко продукта от една поръчка, можете да ги изпратите в обща пратка. Ако продуктите обаче са от различни поръчки, изпратете всеки от тях като отделна пратка, със съответния за нея документ за връщане.

Какво се случва, след като изпратите пратката?

Получавате товарителница, с която можете в сайта на куриерската фирма да видите кога артикулите са предадени на наш служител в град Русе.

Продуктите се проверяват в отдела ни за върнати пратки в Полша. След като процесът приключи, ще получите съобщение на посочения в поръчката имейл адрес, както и корекция на фактурата.

Възстановяване на сума - получавате сумата, която сте заплатили за артикулите (без транспортните разходи, ако има начислени такива) в рамките на 14 дни от датата на изпращане на върнатата пратка от Русе към Полша. В извънредни случаи този срок може да бъде удължен, при възникване на проблем с банковите данни.
Сумата се възстановява по следните начини:

  • За поръчки, заплатени онлайн през системата PayU - автоматично по картата, от която е направено плащането;
  • За поръчки, заплатени с наложен платеж - по посочената във формуляра за връщане банкова сметка.

Имате допълнителни въпроси?

Свържете се с нас директно чрез чата. Виртуалният консултант знае отговорите на повечето въпроси и е винаги на разположение.


Можете също така да посетите страницата Контакти

Нагоре
«
»