При поръчки на обща стойност над 49.00лв. и плащане с карта или банков превод доставката е винаги безплатна!

Най-често задавани въпроси


1. Как да направя поръчка?
2. Мога ли да направя поръчка без регистрация?
3. Какъв е общият срок за реализиране на поръчка?
4. Как да потвърдя поръчката си, когато е направена по телефона?
5. Мога ли да пробвам обувките преди да ги платя?
6. Как да върна продукт?
7. Срок за възстановяване на сумата за върнат продукт?
8. Дължина на стелка.
9. Можем ли да поръчаме продукти, които не присъстват в сайта obuvki.bg?
10. Можем ли да поръчаме продукти, които не присъстват в офертата на сайта obuvki.bg?
11. Как да направим рекламация на закупен продукт?
12. Как мога да използвам талони за отстъпка?
13. Как да ползвам отстъпката от 18 лв.?



1. Как да направя поръчка?
Тук можете да получите повече информация: https://www.obuvki.bg/kak-da-pazaruvame

Нагоре

2. Мога ли да направя поръчка без регистрация?
Не е необходимо да имате профил, за да направите поръчка в сайта ни. Ако имате регистрация, ще можете да следите историята на направените от Вас поръчки.

Нагоре

3. Какъв е общият срок за реализиране на поръчка?
95% от поръчките се изпращат в рамките на 24 часа. Пратките от Полша се доставят в София. От там се доставят до посочения от клиента адрес за доставка. Приблизителното време за доставка на поръчката е от 2 до 4 работни дни. Времето за реализация и доставка на поръчките не включва съботите, неделите и празничните дни. Щом пратката пристигне в София и бъде обработена в куриерска фирма Спиди, получавате съобщение с информация за доставката.

Нагоре

4. Как да потвърдя поръчката си, когато е направена по телефона?
Когато правите поръчка при нас по телефона, автоматично получавате съобщение на посочения от Вас имейл адрес. За да се обработва, трябва в свободен текст да напишете, че я потвърждавате. Пример: „Потвърждавам поръчка с номер ......... !“, „Потвърждавам поръчката!“ и т.н.

Нагоре

5. Мога ли да пробвам обувките преди да ги платя?
При получаване на обувките имате само опция преглед, можете да ги пробвате след като ги заплатите. Ако размерът не е подходящ или не са Ви удобни, имате възможност да ги върнете в рамките на 30 дни от датата на получаване, стига да не са носени навън и да са в този вид, в който сте ги получили.

Нагоре

6. Как да върна продукт?
Необходимо е да попълните хартиения формуляр, който е в кутията на продуктите. След това ги изпратете на адреса за връщане в София (посочен във формуляра). От там те се изпращат към Полша. След като я приемат там, ще потвърдим с имейл успешното получаване на Вашите върнати продукти. Възстановяваме сумата в рамките на 14 дни от датата на изпращане на върнатата пратка към Полша. Ако поръчката е заплатена с банков превод или наложен платеж, възстановяваме сумата по банковата сметка, която сте посочили във формуляра за връщане на продукти. Ако поръчката Ви е заплатена онлайн с карта, сумата се възстановява по нея. За друг размер или модел се прави нова поръчка. Подробности можете да откриете тук:https://www.obuvki.bg/vr-schane-i-zamjana

Нагоре

7. Срок за възстановяване на сумата за върнат продукт?
Пратката от София се изпраща към Полша. След като я приемат там, ще потвърдим с имейл успешното получаване на Вашите върнати продукти. Възстановяваме сумата в рамките на 14 дни от датата на изпращане на върнатата пратка към Полша.

Нагоре

8. Дължина на стелка.
Голяма част от моделите в сайта ни имат таблица с размери под описанието на самия продукт. В случай че не откривате такава, можете да направите запитване по имейл или да се свържете с нас на посочения телефонен номер.

Нагоре

9. Можем ли да поръчаме продукти, които не присъстват в сайта obuvki.bg?
За съжаление няма такава възможност. Всички продукти, които имаме в наличност са изложени на сайта. Ако не откривате даден размер или модел, значи той не е наличен и в склада ни.

Нагоре

10. Можем ли да поръчаме продукти, които не присъстват в офертата на сайта obuvki.bg?
Няма такава възможност. Всички продукти, които са пуснати в продажба, са изложени на сайта. Ако там няма в наличност даден размер, можете да проверите възможностите за евентуална доставка, като отправите питане към центъра за обслужване на клиенти.

Нагоре

11. Как да направим рекламация на закупен продукт?
Рекламация на продукт може да се направи в продължение на две години от датата на покупката. За тази цел трябва да опишете дефекта във формуляра за рекламации, който можете да намерите тук: https://www.obuvki.bg/garancija. Приложете попълнения формуляр към продукта и ги изпратете на адрес:
Получател: офис на СПИДИ 2 (обслужване на клиенти) - за магазин obuvki.bg
Телефон за връзка: 052/953-169
София 1000
ул. Абагар
БАЗА СОМАТ


Към формуляра за рекламации трябва да приложите също и документ потвърждаващ покупката (фактура). Ако не сте го запазили, трябва да посочите данните на купувача, за да можем да го открием в нашата система.

Нагоре

12. Как мога да използвам талони за отстъпка?
След като добавите продукта в "Кошницата", запишете кода в полето "Кодове за отстъпка" и натиснете "Използвай талона". Веднага след това отстъпката ще се отрази в поръчката Ви.

Нагоре

13. Как да ползвам отстъпката от 18 лв.?
Когато се регистрирате за бюлетина ни, ще получите имейл с линк за потвърждение. Трябва да изберете линка и след това ще получите имейл с код за отстъпка, който може да използвате при покупки на стойност най-малко 199 лв., за продукти, които са от новата колекция на редовна цена. В "кошницата" има поле "кодове за отстъпка", в което трябва да впишете кода, а след това да натиснете "Използвай талона". Веднага след това ще се отрази отстъпката в поръчката Ви. Кодът за отстъпка не може да се комбинира с други промоции, ваучери и отстъпки! Абонирането за бюлетина е равносилно на съгласието Ви да получавате по електронен път търговска информация от obuvki.bg

Нагоре

На горе
«
»