1. Как да направя поръчка?
2. Мога ли да направя поръчка без регистрация?
3. Какъв е общият срок за реализиране на поръчка?
4. Как да потвърдя поръчката си, когато е направена по телефона?
5. Мога ли да пробвам обувките преди да ги платя?
6. Как да върна продукт?
7. Срок за възстановяване на сумата за върнат продукт?
8. Дължина на стелка.
9. Можем ли да поръчаме продукти, които не присъстват в сайта obuvki.bg?
10. Можем ли да поръчаме продукти, които не присъстват в офертата на сайта obuvki.bg?
11. Как да направим рекламация на закупен продукт?
12. Как мога да използвам талони за отстъпка?
13. Как да ползвам отстъпката от 18 лв.?
14. Описание на статусите на поръчките
15. Получавате ли документ за плащането на поръчката?
esize.me
Услугата безплатна ли е?
Защо е необходимо да се посочва телефонен номер?
Какви са предимствата на тази услуга?
Как се измерват обувките?
Колко време продължава сканирането?
Системата отчита ли пълнотата на стъпалото при избора на обувки?
Трябва ли да се купят обувки след сканирането?
Каква е гаранцията, че препоръчаните обувки ще са подходящи?
Как да добавите сканирането към профила в obuvki?
Трябва ли сканирането да се актуализира?
Има ли възрастови ограничения за сканирането на стъпалата при децата?
Данните Ви обработват ли се?
Защо на устройството е показано само едно стъпало?
Защо скенерът препоръчва размер, който е един или два размера по-малък от този, който носите в ежедневието си?
1. Как да направя поръчка?
Тук можете да получите повече информация: https://www.obuvki.bg/kak-da-pazaruvate
2. Мога ли да направя поръчка без регистрация?
Не е необходимо да имате профил, за да направите поръчка в сайта ни. Ако имате регистрация, ще можете да следите историята на направените от Вас поръчки.
3. Какъв е общият срок за реализиране на поръчка?
95% от поръчките се изпращат в рамките на 24 часа. Пратките от Полша се доставят в Русе. От там се доставят до посочения от клиента адрес за доставка. Приблизителното време за доставка на поръчката е от 2 до 4 работни дни. Времето за реализация и доставка на поръчките не включва съботите, неделите и празничните дни. Щом пратката пристигне в Русе и бъде обработена в куриерска фирма Спиди, получавате съобщение с информация за доставката.
4. Как да потвърдя поръчката си, когато е направена по телефона?
Когато правите поръчка при нас по телефона, автоматично получавате съобщение на посочения от Вас имейл адрес. За да се обработва, трябва в свободен текст да напишете, че я потвърждавате. Пример: „Потвърждавам поръчка с номер ......... !“, „Потвърждавам поръчката!“ и т.н.
5. Мога ли да пробвам обувките преди да ги платя?
При получаване на обувките имате само опция преглед, можете да ги пробвате след като ги заплатите. Ако размерът не е подходящ или не са Ви удобни, имате възможност да ги върнете в рамките на 100 дни от датата на получаване, стига да не са носени навън и да са в този вид, в който сте ги получили.
6. Как да върна продукт?
Необходимо е да попълните хартиения формуляр, който е в кутията на продуктите. След това ги изпратете на адреса за връщане в Русе (посочен във формуляра). От там те се изпращат към Полша. След като я приемат там, ще потвърдим с имейл успешното получаване на Вашите върнати продукти. Възстановяваме сумата в рамките на 14 дни от датата на изпращане на върнатата пратка към Полша.
Ако поръчката е заплатена с наложен платеж, възстановяваме сумата по банковата сметка, която сте посочили във формуляра за връщане на продукти. Ако поръчката Ви е заплатена онлайн с карта, сумата се възстановява по нея. За друг размер или модел се прави нова поръчка. Подробности можете да откриете тук:https://www.obuvki.bg/vrashtane-na-produkti
7. Срок за възстановяване на сумата за върнат продукт?
Пратката от Русе се изпраща към Полша. След като я приемат там, ще потвърдим с имейл успешното получаване на Вашите върнати продукти. Възстановяваме сумата в рамките на 14 дни от датата на получаване на върнатата пратка към Полша.
8. Дължина на стелка.
Голяма част от моделите в сайта ни имат таблица с размери под описанието на самия продукт. В случай че не откривате такава, можете да направите запитване по имейл или да се свържете с нас на посочения телефонен номер.
9. Можем ли да поръчаме продукти, които не присъстват в сайта obuvki.bg?
За съжаление няма такава възможност. Всички продукти, които имаме в наличност са изложени на сайта. Ако не откривате даден размер или модел, значи той не е наличен и в склада ни.
10. Можем ли да поръчаме продукти, които не присъстват в офертата на сайта obuvki.bg?
Няма такава възможност. Всички продукти, които са пуснати в продажба, са изложени на сайта. Ако там няма в наличност даден размер, можете да проверите възможностите за евентуална доставка, като отправите питане към центъра за обслужване на клиенти.
11. Как да направим рекламация на закупен продукт?
Всички продукти, които предлагаме са оригинални и имат двугодишна гаранция. В случай на проявен дефект по време на употреба, можете да заявите рекламация. Необходимо е да попълните съответния формуляр и да го изпратите заедно с подробни снимки на артикула и проявения дефект на имейл адрес: reklamatsii@obuvki.bg. Повече подробности ще откриете на следния линк: https://www.obuvki.bg/garancija.
12. Как мога да използвам талони за отстъпка?
След като добавите продукта в "Кошницата", запишете кода в полето "Кодове за отстъпка" и натиснете "Използвай талона". Веднага след това отстъпката ще се отрази в поръчката Ви.
13. Как да ползвам отстъпката от 18 лв.?
Когато се регистрирате за бюлетина ни, ще получите имейл с линк за потвърждение. Трябва да изберете линка и след това ще получите имейл с код за отстъпка, който може да използвате при покупки на стойност най-малко 150 лв., за продукти, които са от новата колекция на редовна цена. В "кошницата" има поле "кодове за отстъпка", в което трябва да впишете кода, а след това да натиснете "Използвай талона". Веднага след това ще се отрази отстъпката в поръчката Ви. Кодът за отстъпка не може да се комбинира с други промоции, ваучери и отстъпки и не важи за марките, посочени на страницата: https://www.obuvki.bg/marki_izklucheni_ot_promotsiata ! Абонирането за бюлетина е равносилно на съгласието Ви да получавате по електронен път търговска информация от obuvki.bg.
14. Описание на статусите на поръчките
а) Необслужена: Поръчката Ви е приета, но все още е в процес на обработка.
б) Очакваща плащане: Очакваме поръчката да бъде платена в срок до 5 календарни дни. След изтичане на този срок поръчката ще бъде автоматично анулирана.
в) Очаква доставка: Налага се поръчаният от Вас продукт да се достави от друг склад. Ориентировъчният срок на доставката е 2 - 3 работни дни.
г) Готова за изпращане: Обработката на Вашата поръчка е завършена успешно и тя е насочена към отдел логистика. Там пратката ще бъде проверена и опакована.
д) Изпратена: Вашата пратката вече има генерирана товарителница и пътува към посочения адрес.
е) Анулирана: Поръчката е била анулирана поради неотразено плащане, вследствие на изпратена молба за анулиране по имейл или поради невъзможност да бъде обработена. На този етап поръчката вече не може да бъде подновена. Заявените продукти ще бъдат отново налични в онлайн магазина ни в рамките на 24 часа.
ж) Върната: Поръчката е проверена и успешно обработена от отдела за върнати продукти.
В срок до 5 работни дни сумата за върнатия продукт трябва да се отрази по сметката Ви.
з) Отказана пратка: Вашата пратка е била върната към нас. Ако все още имате интерес, можете да си направите нова поръчка.
15. Получавате ли документ за плащането на поръчката?
С цел грижа за околната среда към всяка поръчка от нашия сайт получавате приложена електронна фактура на посочения в поръчката от Вас имейл адрес.
Услугата безплатна ли е?
Използването на устройството за сканиране е напълно безплатно.
Защо е необходимо да се посочва телефонен номер?
За да получите еднократен код за достъп за сканиране (проверка на потребителя), изпращане на данни за вход, както и информация за повторно сканиране (деца).
Какви са предимствата на тази услуга?
Чрез 2D сканиране на крака ще Ви помогнем да изберете най-подходящите за Вас обувки. Това е възможно благодарение на най-модерната технология, която сравнява сканирането на крака Ви със сканирането на вътрешността на обувките, които предлагаме. Системата ще препоръча кои обувки и до каква степен са подходящи за Вашите стъпала.
Освен това, благодарение на посочената от Вас „оценка на размера“, с която ни показвате дали харесвате по-тесни или по-широки обувки, системата ще запомни Вашите предпочитания и ще избере обувките още по-точно.
Как се измерват обувките?
С помощта на най-новите технологии създаваме 3D модели обувки от почти 500 марки. Изграждаме образ на вътрешността на обувката. Въз основа на данните за продукта и сканирането на стъпалото, можем да съобразим обувките с индивидуалните предпочитания на клиента.
Колко време продължава сканирането?
Сканирането отнема 3 секунди, а регистрацията може да продължи до 3 минути.
Системата отчита ли пълнотата на стъпалото при избора на обувки?
Да, отчита дължината, височината и пълнотата.
Трябва ли да се купят обувки след сканирането?
Не. Препоръчваме Ви обаче да опитате да пазарувате с помощта на системата esize.me, за да видите колко практично можете да купите обувки, без да се налага физически да ги измервате.
Каква е гаранцията, че препоръчаните обувки ще са подходящи?
Системата esize.me е създадена, за да препоръча най-подходящия размер на конкретни модели обувки според стъпалото на клиента. Независимо от това, системата не знае личните предпочитания на клиента. Когато предоставяте обратна връзка за премерените обувки, в системата се добавят Вашите лични предпочитания. След предоставяне на обратна връзка, подобряването на услугата достига дори 95%.
Как да добавите сканирането към профила в obuvki?
Трябва ли сканирането да се актуализира?
При децата е добре да го правите редовно, защото при тях стъпалата се развиват динамично.
Има ли възрастови ограничения за сканирането на стъпалата при децата?
Необходимо е дететето да може само да поддържа стабилна позиция в изправено положение.
Данните Ви обработват ли се?
Да, данните се обработват с цел най-качествено предоставяне на услугата за препоръки към потребителя. В съответствие с изискванията на законовите разпоредби (включително разпоредбите на Комисията за защита на личните данни, GDPR), клиентът - по негово искане - има възможност по всяко време да изтрие всичките си данни.
Защо на устройството е показано само едно стъпало?
Системата взима предвид обувката, прилягаща към "по-голямото" стъпало на клиента. Ето защо е важно да сканирате и двата крака.
Защо скенерът препоръчва размер, който е един или два размера по-малък от този, който носите в ежедневието си?
Индивидуалните предпочитания и навици често насочват потребителите към доказан избор. Не забравяйте, че когато предоставяте обратна връзка, можете да ""научите"" системата на лични предпочитания, като например, че имате навик да носите с един или два размера по-големи обувки.
Ние анализираме всеки описан случай и подобряваме системата за препоръки, за да премахнем евентуални грешки. Можете да информирате персонала, в случай че забележите грешки в резултата или препоръките и ако е необходимо, извършете сканирането отново.